Polityka jakości
Wizja:
- W prowadzonej działalności operacyjnej PRO-MAR S.A. kieruje się zasadą, że jakość realizowanych usług jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o satysfakcji Klienta.
- Poprzez ciągłe podnoszenie jakości naszych usług zdobywamy zaufanie Klientów i rozszerzamy rynki zbytu.
- Warunkiem do sprostania wciąż rosnących potrzeb i wymagań rynku jest realizacja założonych celów strategicznych.
Cel:
Głównym celem PRO-MAR S.A. jest ciągłe zaspokajanie potrzeb, wymagań i oczekiwań Klientów poprzez oferowanie wyrobów i usług najwyższej jakości, zgodnie z naszą najlepszą wiedzą i doświadczeniem.
Powyższy cel realizujemy poprzez:
- utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2015, publikację standaryzacyjną NATO AQAP 2110:2016,
- spełnienie wymagań prawnych i materiałowych zgodnie z Dyrektywą 2014/68/UE,
- zapewnienie adekwatnych zasobów, w tym stałe podnoszenie kwalifikacji i wiedzy pracowników,
- rozwijanie w pracownikach świadomości, że wszyscy są odpowiedzialni za jakość wyrobów i usług,
- inspirowanie pracowników poszczególnych działów do zespołowego rozwiązywania problemów i wzajemnego wsparcia w obliczu napotykanych wyzwań,
- zapewnienie wiarygodnych wyników pomiarów wyrobów,
- nieustanne doskonalenie systemu zarządzania jakością.
Zarząd PRO-MAR S.A. oświadcza, że zasady organizacyjne, zakresy odpowiedzialności i uprawnień związane z zapewnieniem jakości obowiązują wszystkich pracowników. Stanowią także gwarancję dobrej współpracy z Klientem oraz innymi zainteresowanymi stronami.
Wszystkich pracowników PRO-MAR S.A. zobowiązuję do znajomości treści polityki jakości i aktywnego uczestniczenia w realizacji jej postanowień.

