tel: +48 61 87 30 835     biuro@pro-mar.com.pl     mapa dojazdu >>

Polityka jakości

 

 

Wizja:

 

  • W prowadzonej działalności operacyjnej PRO-MAR S.A. kieruje się zasadą, że jakość realizowanych usług jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o satysfakcji Klienta.
  • Poprzez ciągłe podnoszenie jakości naszych usług zdobywamy zaufanie Klientów i rozszerzamy rynki zbytu.
  • Warunkiem do sprostania wciąż rosnących potrzeb i wymagań rynku jest realizacja założonych celów strategicznych.

 

Cel:

Głównym celem PRO-MAR S.A. jest ciągłe zaspokajanie potrzeb, wymagań i oczekiwań Klientów poprzez oferowanie wyrobów i usług najwyższej jakości, zgodnie z naszą najlepszą wiedzą i doświadczeniem.

Powyższy cel realizujemy poprzez:

  • utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2015, publikację standaryzacyjną NATO AQAP 2110:2016,
  • spełnienie wymagań prawnych i materiałowych zgodnie z Dyrektywą 2014/68/UE,
  • zapewnienie adekwatnych zasobów, w tym stałe podnoszenie kwalifikacji i wiedzy pracowników,
  • rozwijanie w pracownikach świadomości, że wszyscy są odpowiedzialni za jakość wyrobów i usług,
  • inspirowanie pracowników poszczególnych działów do zespołowego rozwiązywania problemów i wzajemnego wsparcia w obliczu napotykanych wyzwań,
  • zapewnienie wiarygodnych wyników pomiarów wyrobów,
  • nieustanne doskonalenie systemu zarządzania jakością.

 

Zarząd PRO-MAR S.A. oświadcza, że zasady organizacyjne, zakresy odpowiedzialności i uprawnień związane z zapewnieniem jakości obowiązują wszystkich pracowników. Stanowią także gwarancję dobrej współpracy z Klientem oraz innymi zainteresowanymi stronami.

Wszystkich pracowników PRO-MAR S.A. zobowiązuję do znajomości treści polityki jakości i aktywnego uczestniczenia w realizacji jej postanowień.